Tuesday, March 30, 2010

p.a.n.g.k.a.t.t.i.n.g.g.i.p.u.n.t.a.k.g.u.n.e.

aku sangat bengang bila bos yang berpangkat 5x tak dapat membantu dengan memberi pandangan ke, input ke yang boleh bantu aku siapkan speech dan press statement menteri ni. Dengan level ko yangtinggi, ko menyandangnye bukan ko nak dapat gaji buta je. Sebagai bos, ko perlu lihat orang di bawah, apa kerja pegawai bawahan ko buat, bantu dengan beri input yang sesuai, back up anak2 buah ko bukan senyap.

tak faham aku bila diarah hadir mesyuarat dia boleh tai chi ke pegawai lain dengan alasan "saya baru lagi, jadi saya tak tau subject matter ni". macam mana ko nak tau kalau ko sendiri pun tak nak tau! boleh je, sebelum ko pergi mesyuarat, dapatkan input dari kami. tak pun ko bawak kami dalam mesyuarat tu.

bengang!!

No comments:

Post a Comment