Wednesday, January 27, 2010

s.e.r.a.b.u.t.


Aku kalau ada masalah, selalunya aku akan cuba tidur awal dari kebiasaannya. Kalau weekdays biasanya aku akan tidur dalam kul 10.30 malam (lantakla kalau korg cakap aku tido awal sangat). Kalau sesetengah orang tu, dia akan dengar radio ke, buat2 sibuk ke, makan ke n etc. tapi aku tak boleh buat camtu. Kalau aku ada masalah yang berat, aku cuba tido seawal jam 9.30 malam.bukan niatnya aku nak dapat tido lena pun.

Cuma aku harap bila tidur tu, aku boleh lupakan semua masalah. Walhal tak pun..setiap 2 jam aku akan terjaga..teringat balik semua masalah..huhu..pukul 5 baru dapat tidur balik sebelum bangun pukul 6 pagi untuk bersiap ke tempat kerja..sekian
pic by flickr

2 comments:

  1. serabut bebenor ni.. mai pekena teh tarik mamak kembar sure ilang serabut tu

    ReplyDelete