Wednesday, November 11, 2009

s.s.2.m.u.r.n.i


Tetiba plak aku teringat restoran SS2 murni. sepanjang aku b'kursus selama enam bulan, selepas modul luar je mesti aku n ahli sidang A lain ke SS2. klw nak dibandingkan keadaan restoran tu ngan restoran lain cm langit ngn bumi. restoran nie simple je tp menu makanan die mmg superb.harga die pun sgt ok.

Nie antara menu yang aku pernah order seperti air lili (campuran ribena, mangga n kiwi), mee raja, nasi goreng meletop, nasi goreng, roti hawaii, spageti marinara, nasi goreng soft crab, spageti arabiata , nasi goreng chicken maryland, nasi lemak and etc.

erghh!!lapa la plak..Geng! bile nak g mkn kt sn?

Nie adress klw lorg nk g sana:

SS2, Petaling Jaya, Selangor
Restoran SS2 MurniJalan SS2/75, Petaling Jaya


pic:http//:applefoodees.com

5 comments:

  1. aku suka cheese nan dia... signature food kat situ tuh... tempat aku lepak since 2004...skang dah kawen...tak merasa lg dah...ku ngap cheese nan hj tapah jek....

    ReplyDelete
  2. DdLaLa,

    eh, xkn bile dh kawen x bley g mkn kt sana lg?;p

    ReplyDelete
  3. oh favourite aku tentulah roti hawaii ngan nasik goreng lamb chop. air yang besar punya!

    jom. mila belanja!

    ReplyDelete
  4. switakon,

    no hal aku belanje tp ko bayar;p

    ReplyDelete
  5. bukan tak leh makan kat situ, nak pegi tu jauh banget. setakat nak makan cheese nan tu... aku kena pueh hati kat haji tapah jek. lagi pun yang hj tapahnye pun not bad...

    ReplyDelete