Monday, November 16, 2009

o.b.e.s.i.t.i

Aku dah gemuk ke?

“hey, budak gemuk”..antara bait-bait perkataan bile cik um comey panggil aku;p..huhu..aku xde amik ati pun dia panggil aku gemuk tp betulke aku ni dh gemuk or aku x gemuk pun cume b****t..hehe..dl klw pas keje, aku trus g main bola tp skang ni jarang aku dapat main bola.

Tuntutan kerja yg agak banyak membantutkan aku utk pulang awal (padahal selalu je aku blah awal) So aku dh xde satu medium utk aku b’senam..hanya hari sabtu ahad je aku g b’jogging. Dapat 5 – 6 round jogging pn dh cukup, kire okla tu. Dari segi berat badan, x byk berubah pn tp aku merindu saat2 di deepeeaaaa. Bak kata cik um comey yang penting shape, bukan berat”..

nampaknya, aku kene bekerja keras ni utk kembalikan shape badan..huhu

7 comments:

  1. mana ada gemok.
    makin berisi jek. baru matching dgn um :p

    um jangan maraaaaaaahhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. sejak bila kau sangat concern dengan 'kecomelan' ko? hahaha

    ko ngan um ok. ko kurus tak ok. jangan kurus sangat

    ReplyDelete
  3. sejak bila kita ada geng! nama armouris ni?
    kurang asam betul
    :p

    ReplyDelete
  4. sape armouris ni?

    anyway, thanks:)

    ReplyDelete
  5. Hi.. fahmie
    Do u mind to email me (blank email) to haryatie21@gmail.com

    tq

    ReplyDelete
  6. mila,

    rajin2 aaa apdet blog nko neh... dah nak bersawang aaa...

    ReplyDelete