Wednesday, June 24, 2009

n.g.e.r.i

arini aku kua awal dr umah ke ofis. dlm kul 6.30 pg aku dh grak dr umah. mcm biase, aku gune hiway karak then duke. x kisahla bayar tol sket, asalkan aku x stuck dlm jem. dr duke aku exit ke jln kuching. lepas je bulatan yang besar ke jalan duta 2, tiba2 jln jem. heran lak aku, x pernah awal pagi jem kat c2.then nampak keta polis lalu disebelah keta aku n berenti lorong paling kanan.ghupe2nye, de 1 kejadian langgar lari. mangsa terbaring di lorong kanan skali, x bernyawa.agaknye baru lg kejadian 2 berlaku. x nmpak plak kenderaan yg melanggar mangsa. mata aku hanya mampu memandang kejadian ngeri tu..ishh...

3 comments:

  1. pagi lagi. mati ker? huhu tetiba senak perut aku dengar

    ReplyDelete
  2. switakon,

    a'ah, kaku x bernyawa dh..seram sejuk aku bile teringat..

    ReplyDelete
  3. ko citer sikit je ari tu aku dh ngeri...

    ReplyDelete