Monday, February 16, 2009

14 f.e.b.r.u.a.r.i 2 0 0 9

Valentines day..hmmm...aku sure sume org tau pe die valentines day 2..even klw korg tanye kt budak2 sek. rendah pn tau pe die hari tu..aku x pernah pn celebrate..bagi aku, setiap hari ialah hari yg perlu kasih mengasihi..hehe..there is no specific date n day to celebrate it..btul x?;p..time nie la harga coklat dan bunge mendadak naik..sekuntum bunge je mampu cecah RM10!! Pttla penjual bunge kt india mampu meraih setengah tahun pendapatan pada 14 Feb..uish, xyh keje setengah tahun beb..hehehe

Antara azam aku tahun ni ialah nak menggembirakan myheart a.k.a umliyana;p..xnk wat die b’sedey lg..yups!aku ni bkn jenis romantik pn..hehe..so, dis year.i’m trying to be a romantic person..lantakla, korg nk ckp pe..aku peduli pe..

So, sabtu lepas aku nk wat surprise kt um..aku plan nk bli cupcakes yg comey coz die ni antu cupcakes gak..ade satu tempat ni kt damansara yg jual cupcakes comey..aku t’baca artikel psl kedai ni..so aku decide nk order cupcakes kt citu.. aku order cupcakes 2 through phone on thursday n amik die on Saturday, 12pm..

Tepat kul 12pm, aku smpai kt kedai 2..blum smpt nk kua dr keta, um kol ckp lapa...die ni klw time lapa bley jd pemarah..cm singa gak ar..ahaks..(jgn marah ar;p)..die tnye aku kt mn..aku jwb ‘sy  tgh bersiap, jap lg sy amik kamu’..hehehe..tipu sunat..aku heran, tiap kali aku nk wat surprise mesti um cam tau..mesti de pape akan berlaku on dat day..naluri die kot bgtau:)

Kul 1215pm aku grak n trus g ke putrajaya dengan harapan surprise aku ni menjadi...harap2 cam2la..then aku bg kt um..die t’kejut tgk cupcakes 2..mnjadi gak akhirnya!!(ye kot)..tadaaa!!..ni antara gambar cupcakes tu..

comey x?;p

oleh kerana kecuaian aku, cupcakes 2 rosak sket..huhu

mane 1 yg sedap..hmmm..

big apple donut pn nk interframe;p

sedapnye..

oppss!! (^_^)

so tu je la gambar2nye..adios amigos!!

2 comments:

  1. fahmie so sweet...
    haaa... pandai pun wat surprise, cam tu lerr.. pasnie buar slalu ekk.. mesti um suke..
    tapi tu ler "masa bagi kat um cuppy cake tu dah comot sket ekk" sabo jer laa :P
    neway.. i'm happy for u guys...bila nak 'tawen' nie.. ? ;)

    ReplyDelete
  2. ooo mila. aku baru perasan yang cupcake tu ada bibir...hahahaha

    ReplyDelete