Tuesday, September 7, 2010

s.e.l.a.m.a.t.h.a.r.i.r.a.y.a.

Selamat Hari Raya semua! mesti semua sekarang ni tengah sibuk buat preparation untuk menyambut hari raya.InsyaAllah, tahun ini tahun terakhir aku beraya sebagai anak bujang. tahun depan dah tukar status lain plak dah :). Persiapan untuk raya tahun ini tidaklah berlebihan,sedang2 je..hehe..(nak gune banyak duit pasni)

Sambutan hari raya tahun ini, aku beraya di Gombak dahulu dan raya ke2 baru bergerak ke Perak plak. so kepada kawan2 yang nak datang rumah aku, dipersilakan datang dalan raya ke4 k. qwh, sekarang ni macam tak rasa dah "aura" hari raya tu.aku x tau kenapa..macam hambar je rasanya. 

Dikesempatan ini, aku nak ucapkan "Selamat Hari Lebaran". Maaf zahir dan batin. Mohon kemaafan dari hujung rambut hingga hujung kaki kalau ada salah silap, terkasar bahasa, termengumpat ke dan lain-lain.

No comments:

Post a Comment