Monday, October 26, 2009

a.s.t.o.r.y.o.f.b.f.n.g.f.


hepi 2nd anniversary!!hehehe..dah 2 tahun kami berkenalan dan dalam 2 tahun 2 tahun tersebut, macam2 dugaan, halangan, pahit n manis kita orang harungi together-gether (ala, jiwangla plak;p) kalau sesape yg kenal aku n um, mesti dorg heran. cmne 2 makhluk yang mempunyai perangai yang berbeza ni bley get together. jawapannya, kita orang ni complement each other..ahaks..kalau ikutkan banyak bezanya antara dia dan aku,antaranya:

  • bf suke beri maklumat yang detail n siap de figures lg.gf plak suke b'cakap based on her opinions
  • bf agak handal memasak.gf agak kurang handal memasak
  • bf berhati lembut..ahaks..gf plak agak berhati keras
  • bf bawak keta 90 - 100km(perlahan katanya).gf pandu keta 100-120..huhu
  • bf agak routine.gf plak spontaneous

x kire ape pun perbezaan, ade gak yang kami share bersama iaitu kedua2nya memandu kereta perodua dan kedua2nya gak suke makan (walaupun in reality, bf yg akan makan banyak:p). Anyway, sayang awak!!

5 comments:

  1. korang still shomel. um. sila jaga mila. opss salah. mila. sila jaga um.

    *niat aku baik tinggalkan komen chomel. takut um jotos aku*

    ReplyDelete
  2. Congrats for both of u ..so sweeet couple.. N selaku sahabat (self-acknoledgement) aku doakan smoga hubungan kalian berkekalan dan bahagia selamanya .. ,

    ReplyDelete
  3. siti nurmila n mohd um liyana..
    serasi dah tu.. ikut firasat min korang pasni..hah masuk queue cepat

    ReplyDelete
  4. heheh..tenkiu sume! korg doakanla ktorg ye :)

    ReplyDelete
  5. aku pun tak sabar nak tengk both of you bonded to eternity...

    ReplyDelete