Thursday, April 9, 2009

g e n de r

photo by flickr

hmm..napela aku t'panggil nk cite pasal bende ni;p..actually ia de la sket kene mengena ngan life aku. pe yang korg pk bile de sorg laki 2 cm pompuan TAPI bukan dari segi appearance 0r physical. juz die suke mengemas, memasak etc.hehehe..xdela, aku x rasa pn bile laki 2 wat cam2 die kurang jd laki kn? amik dari segi positive la.yela, org kadang streotaip laki ni pengotor, pandai mengarah je, xtau memasak etc.tapi x sume laki cam2, sesetengah dorng mmg boleh diharapkan.dorg jd cm2 myb disebabkan dirumah.dh biase kene train jd cam2 dari kecik,konfomla bile dah besar terikut2.btol x? 

5 comments:

  1. Comel la, Mila.

    Aku setuju. Lelaki pun ada yang suka benda berkilat (Mr. Bling), lelaki yang suka merajuk (Cheche), perempuan yang sangat tak domestikated (my heart kau tu. Itu baru dalam geng sendiri :)

    ReplyDelete
  2. Didi

    My heart aku 2 in progress to be domesticated;).ia akan dtg ngan sendiri. x caye? ko tggu je.

    ReplyDelete
  3. Hye fahmie.... No problemo... actually tu pun x leh dikira souvenier.. hehehehehe jst 'amanat/tinggalan' supaya u all jgn lupa K.Yt hehehehehe...
    Tempat baru mcm mana..? emmm besh sgt.. coz everyday dtg kerja ngan hati yg tenang... ;)


    *Fahmi... for me regardin' topic dskas..sume tu datang/jadi bila ada disiplin dalam diri, rasa tanggungjawab dan minat

    ReplyDelete
  4. Well, it doesn't mean lelaki x leh minat pink color right? hehehehe esp bila 2 guys at Dasar wear pink sleeve at the same time..so sweet

    ReplyDelete
  5. HuDhUd,

    Sape eh 2 org yang pakai baju pink tu?

    ReplyDelete