Friday, March 20, 2009

m u s i m m e n g a w a n

hmmm..skang ni ujung minggu je mesti ade undangan kenduri kawen..x pegi, pe plak org 2 ckp..yg mampu nk nak pegi aku pegila..yg x dpt aku nk hadiri,aku mintak mahap banyak2 coz x dpt dtg..lw korang 'kenduri kawen' lg..insyaAllah aku dtg..hehehe..

last week dapat undangan kenduri kawen alwi kt ipoh..dlm kul 10 lebih aku bertolak dari putrajaya selepas amik um then singgah b'fast kat restoran jejantas sungai buloh..dalam kul 11 br ktorg b'gerak ke ipoh..perjalanan ok je walaupun aku dikhabarkan semalamnya jalan ke ipoh jem yg amat2 jem..member aku b'tolak ke ipoh lps maghrib then smpai kul 1 pagi!!..ktorg sampai dlm kul 130 ptg..here some og the pics..

antara bunga2 :)

sama chantek, sama padan

acara potong kek

acara menyuap ;p

itu saja laporan saya utk kali ini..

1 comment:

  1. hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....Aku doakan smoga berkekalan dan bahagaia selamanyaaaa......;-)

    ReplyDelete